marți, 6 septembrie 2016

BikeFest 2016

Bike Fest 2016 se anunta destul de interesant. 

Pentru ca urma sa plecam din Bucuresti in jurul pranzului (am plecat de fapt la 4), nu m-am mai inscris cu Lavinia la "Doi pe bicicleta" ci impreuna cu Cristi ne-am bagat la tura de Mtb. Ma rog, vorba vine Mtb, ca in afara de o coborare din curtea Casei Poporului, totul era pe asfalt. Cristi s-a inscris si la cursa de sosea, eu insa m-am dus direct pe bicicleta si nu avea rost sa ma dau cu Mtb-ul la sosea, cu toti baietii care tineau 40-45 in linie dreapta, eu cu o singura foaie as fi fost victima sigura. Si oricum cu Cristi m-am vazut pentru prima oara pe undeva pe la jumatatea concursului, eu urcam si el cobora o panta si apoi am vorbit un pic la final.


Startul era la 9 si desi m-am trezit pe la 7:30, nu prea mi-a pasat de concursul asta, asa ca am ajuns la 9 fara 15, nu am facut nicio recunoastete de traseu, dar am ajuns fix in momentul in care se asezau baietii la start.

Am prins loc in prima linie. Macar atat.
Mai schimb o vorba cu cei din fata, mai comentam un pic despre cine, care, unde, ce, ma uit si eu pe telefon sa vad macar pe unde e traseul, ma dumiresc ce si cum, 3, 2, 1 START! 

Se pleaca usurel, sunt 2 curbe destul de stranse si nu ar fi o idee buna sa te versi pe-aici. Prima urcare, prin fata casei poporului, pe piatra cubica, ii pierd pe baietii mari, care deja formeaza un trenulet de vreo 10 oameni. Ii ajung pe aleea din fata casei, incerc sa ma tin dupa ei, ba chiar fac si junatatea din urcarea de pe Calea 13 septembrie cu ei, dar imi dau seama ca daca incerc sa tin ritmul cu ei, am sanse mari sa nu termin concursul si nu as vrea sa le dau celor de la SMURD de lucru. Asa ca ii las sa se duca si imi vad de drum. Traseul e scurt, foarte virajat, 90% asfalt si singura coborare pe offroad e destul de virajata, deci trebuie sa cam tragi de frane.

De fapt si celelalte 2 coborari se termina cu viraje stranse asa ca pur si simplu nu poti intra in urcare cu un pic de viteza ca vii din viraj. 

Prin tura a 3-a ma ajunge Bobo (Adrian Bobocea) din spate si incercam sa lucram un pic pe liniile drepte, doar ca l-am pierdut de vreo cateva ori. Insa de fiecare data cand il pierdeam, ma prindea pe urcari. 
De fapt, in formatia asta, cu Bobo, am si terminat concursul, i-am luat vreo 2 secunde, caci a ramas in spate cand a luat bidonul de apa de la fetita lui. 

Razboiul pe care l-am dus noi doi nu a fost cu cei din fata ci cu concurentul cu numarul 770, care era dotat cu o minunata bicicleta electrica. Trecea pe langa noi pe urcari si cu greu ne tineam dupa el. Pana la urma l-am depasit si dusi am fost. 

Mi-am dat seama ca am participat cu o bicicleta total nepotrivita: Specialized Epic, full suspension cu Brain (practic e un sistem care blocheaza suspensia spate automat, in functie de teren) cu tot brain-ul ma-sii, o simteam cum se indoaie sub mine la urcari si probabil cateva procente din energia mea se duceau in suspensie, nu in pedale. Asta e, nu pot avea cate-o bicicleta pentru fiecare concurs la care particip (desi la cat de putine am participat anul asta, probabil vreo 8-10 mi-ar ajunge). Pe de alta parte Bobo, dupa ce ca era cu hardtail-ul, mai avea si furca fixa: exact ce avea nevoie pentru un asemenea traseu: nici macar pe coborarea aia de offroad nu reuseam sa ma distantez prea tare. 

Concursul dura 1 ora plus o tura. Ma rog, o ora plus o tura pentru cei din prina linie. Culmea e ca eu am terminat primele 4 ture in putin peste 1 ora, deci eu chiar am facut o ora plus o tura. Uitandu-ma pe split, vad ca prima tura am facut-o in 14 minute, apoi 15, ultimele 3 fiind in jur de 16. 

Ce m-a bucurat e ca nu m-au ajuns baietii din urma, desi credeam ca Juganaru m-a prins in tura 2, cred ca a avut ceva probleme, ca el era de fapt in spatele meu pe aceeasi tura. 

Later edit: da, cred ca a avut pana... 


Dupa concurs am stat un pic de vorba cu Cristi, el pregatindu-se pentru strartul de la cursa de sosea. 

De ce mi-a placut acest concurs? E simplu: pentru ca nu a avut taxa de inscriere, s-au inscris oameni care nu ar fi mers vreodata la vreun concurs. Probabil jumatate din cei inscrisi erau pentru prima data la un concurs. Am vazut pushbike pe toate urcarile, mai ales pe cele 2 din fata Casei Poporului, facute pe piatra cubica.  

Mai mult decat atat, pe langa faptul ca inscrierea a fost gratuita, pe langa numarul de concurs cu cip de cronometrare, mai era si un tricou tehnic, ceea ce e un mare plus pentru organizatori si pentru cei care descopera beneficiile hainelor de plastic. Noi am trecut la nivelul urmator, la lana merinos, net superioara poliesterului, devenind fani Merinitos, de ale caror produse ne-am indragostit iremediabil. 

In incheiere sper ca fotografii sa se fi asezat in locuri strategice si sa fi facu poze misto cu Casa Poporului in spate, caci probabil doar o data pe an prindem ocazia sa ne dam prin acea curte. 

Eu unul imi doresc o cursa prin tunelurile de sub Casa Poporului dar nu cred ca voi prinde acea zi. 

Un comentariu:

  1. ARE YOU SEARCHING TO HIRE THE LEGIT HACKERS?
    AND HAVE YOU LOST YOUR HARD EARNED FUNDS TO THE BINARY OPTION SCAM?
    Solving a problem for which you know there’s an answer is like climbing a mountain with a guide, along a trail someone else has laid. This is a global idea that navigates a newbie Fall down the rabbit hole ( Fully immersed to a degree that the subject in question Is a disorienting worthwhile experience on merits).
    welcome to the Globalhacks where skilled professional hackers who are driven by passion to make the internet a safer place and rendering proficient help to those having cyber problems. We have acquired best legit cybersecurity professionals who individually has acquired enormous exposure in the world of HACKING, trained & skilled in
    ▪Social media hacks (facebook, twitter, instagram,snapchat)
    ▪Email hacks
    ▪phone hacks
    ▪verified PayPal account hacks
    ▪database hacks
    ▪credit card top up
    ▪university score upgrade
    ▪money transfer
    ▪binary option funds recovery.
    The binary option is a wide field of concentration cause a lot of people have lost thier hard earned funds to forgeries.
    Be wary of adverts on the internet and mostly on social media promising high returns from binary options trading. The binary option is one of the highly recorded scam on the internet.The Binary options are a form of fixed-odds betting. Particularly a trade involving if an event will occur or not and the result is either positive or negative.
    If the investor is right, then they stand a solid chance of winning and should see a return of the funds invested but if they are wrong, they lose thier full funds invested. The Globalhacker are breeding effort to put an end to these unbearable swindle scheme taking over the intenet and taking a solid step forward to render solution to those affected by the fleece… we have striven to make tenacious effort to relief those who were victims off their traumatic feeling of loss. ( We Are Here To Help Recover Your Stolen Funds).
    Here would be our cybersecurity techniques to retrieving back the victims funds.
    ●The binary broker website would be traced down using a game over peer to peer network via a bug attack,
    What's the use of these bug networks?
    They secure an SQL trace on a hiding server, decentralizing it and redirecting the server to a soft plus network. A soft plus network enable varieties of unique web coding languages, Through that process reveals thier hidden networking source, displaying the changed web page made default.
    In that process unveil the hiding information traceable to track down the scammers and their embezzled central fund reserve system.
    You can stay away from false businesses online, to be highly oned firm by making enquiries for their firm reference number (FRN) and contact details and barter their calls on the switchboard number and also never make use of the link in a website or an email from the firm propitiating you for an investment.
    For more enquiries and help, contact globalhacktech@gmail.com.
    BinaryOption.recovery@cyberservices.com
    HackerOne©️LLC 2019.

    RăspundețiȘtergere